Microsoft Xbox 360 Arcade System 20GB / zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Microsoft Xbox 360 Arcade System 20GB / zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

rik-vogel 15-10-2010

Hallo

Ik heb de arcade vanaf maart al in bezit en nog geen probleem gehad.
Alles werkt perfect.
Heb al een heel aantal games gespeeld op deze console en werkt gewoon super.
RROD komt volgens mij alleen voor op de oudere versies.

MVG Rik

woerd 26-06-2010

Wacht nog even met het kopen van een xbox360 arcade. Als je zoekt op het internet, zul je zien dat er grote problemen zijn met deze uitvoering. Zover als ik weet schijnt de elite deze problemen niet te hebben of bijna niet. RROD ( Red Ring of Death )en gerelateerde errors zijn helaas het grote probleem bij de xbox360 Arcade. Als je toch zoveel geld te besteden hebt, zoek dan eerst uitgebreidt op het net om te checken of er problemen zijn met de diverse gameconsoles. Moet je trouwens altijd doen. Ga A.U.B. niet stoeien met de diverse repair aanbiedingen en/of instructies aangeboden op het net, de kans dat je meer kapot maakt en je xbox als oud vuil kunt beschouwen is 90 % aanwezig.! Mijn waardering voor het product is 7 als het probleemloos zou werken!

kevin0811 02-03-2010

mijn xbox 360 begint na 4 jaar raar te doen en hij is al eens terug naar microsoft gegaan en nu krijgt ik op mijn scherm zo'n hoop rechthoekige blokken die troebel zijn ook de schuif laat het wel eens meer dan 1 keer per dag afweten en ik game met z'n perioden wel een paar uur per dag nu is mijn vraag wat moet ik doen? zou ik een nieuwe kopen? en heeft de arcade versie een hdmi aansluiting? of toch er nog geld insteken en herstellen?

robin0077 18-02-2010

Ik vind de opmerking van Jaspers een beetje apart. microsoft wou een console maken waar je games op speelt en niet als de ps3 waar je bleu ray en al die zooi in hebt. als je online wilt spelen is het verstandig om via een draadje te spelen ipv draadloos want het is altijd sneller en stabieler. bij de ps3 betaal je daar ook voor want de prijs ligt ook een stuk hoger.

Ik heb zelf beide consoles en ik vind ze allebei even goed. de ps3 is meer voor home entertainment dan voor games en de 360 is echt voor games. Wat mij ook is opgevallen is dat de fps van de 360 toch iets hoger liggen als van de ps3. wat ik soms bij de playstation erg lastig is. Iedereen roept dat de ps3 7 cores heeft en de 360 maar 3. in de ps3 heb je 1 grote core en 6 kleintje, die 6 kleine cores die moeten worden aangestuurd door die ene grote core wat soms een heleboel laggs oplevert. het is ook veel moeilijker om voor ps3 games te maken. (vaaks worden er maar 3 kleine cores gebruikt onder de games, dus worden die andere cores niet gebruikt "Dood zonde"). in de 360 is het allemaal wat makkelijker. het zijn 3 grote cores die geen kleine cores hoefen aan te sturen dus is het veel makkelijker om games te maken en die games soepel te laten draaien.

Veel mensen kopen ook vaak geen 360 om hun problemen met oververhitting. dat was alleen bij de eerste modellen zo. en het probleem met de krassen op de cd's was met 2e of 3e dvd drive, dat is nu ook opgelost. als je nu een 360 koopt zou hij geen problemen met hebben met oververhitting en de krassen op cd's (hij is ook nog wat stiller gemaakt).

Om 1 verhaal kort te maken. Ben je iemand die alleen spelletjes wil spelen en ook graag online speelt ga dan voor de XBOX360 en als je iets meer van je console vraagt bijvoorbeeld met films, bleutooth en noem maar op. en dat je spelletjes spelen niet zo heel erg belangrijk vind, ja ga dan voor de ps3.

Jasperslegers 31-12-2009

verschrikkelijke console, dit was de eerste next-gen console die ik had, en ik heb er alleen maar problemen mee gehad. ik wou online spelen en je zit dan hellemaal vast aan microsoft, je moet allemaal producten van hun kopen voordat je echt aan de slag kan. je moet eerst een draadloze adapter kopen van €60,00 terwijl een normale draadloze adapter iets van €10,00 kost. dit vind ik echt zo een onzin. zelfs de nintendo ds en de sony playstation en psp hebben een ingebouwde draadloze adapter. daarna moest ik ook nog een online kaart van €60,00 kopen om een jaar online te kunnen spelen. terwijl dit bij alle andere consoles gewoon gratis is. nadat ik alles had gekocht wou ik iets gaan downloaden van de xbox360 marketplace, en wat bleek, mijn harde schijf was te klein (256mb). dus toen moest ik ook nog eens een harde schrijf van microsoft gaan kopen !!!!!. die koste ook nog eens €100,000. na alles gekocht te hebben was ik al 3 keer zo veel geld kwijt als de console koste. ik werd erg pissed toen ik er ook nog eens achter kwam dat de xbox360 een paar van met spellen volledig had bekrast. en na 6 maanden kreeg ik ineens een rode ring. ik belde microsoft op en ik kreeg te horen dat mijn xbox360 kapot was!, en voor €75,00 kon ik hem laten maken. toen werd ik echt heel erg pissed. ik heb de xbox360 uit het raam gesmeten en heb nooit meer een console gekocht, totdat....

totdat de ps3 slim uitkwam, ik had nog nooit echt goed naar de ps3 gekeken, maar ik heb mezelf overgehaald om er een te kopen, en ik moet zeggen, het is echt een TOP console. veel beter dan de xbox360, echt alles is er beter aan: de games, het geluid, de graphics, de blu-rayspeler die er ingebouwd bij zit, de wireless adapter die er gratis bij zit, het gratis internet, de gratis demo's die je kunt downloaden, de controller, echt alles is er geweldig aan. voor iedereen die van plan is om een xbox360 te kopen kan ik zeggen, DOE HET NIET, koop een ps3, en je zult er geen spijt van krijgen.

Gerard2309 26-03-2009

als iemand nog twijfelt of hij of zij een xbox360 moet kopen, kan ik zeggen doen! ten eerste is het een heel goede console die prachtige beelden geeft op een HD tv. Verder werkt alles goed. Onlangs ging mijn xbox na 4 jaar kapot en heb hem opgestuurd naar xbox. Ze hadden aan de telefoon gezegd dat deze in de garantie gemaakt zou worden. Vandaag heb ik heb bij UPS opgehaald en ze hebben mij een totaal nieuwe gegeven! Dus voor service raad ik zeker deze console aan. Een vriend van mij heeft een playstation 3 en naar mijn idee is het verschil niet te zien.

Groetjes Gerard

kuiper10 28-02-2009

waardeloos
voor de tweede keer die red ring of light.
als het werkt is het een
prima console

Karll2 23-01-2009

Weer kapot, code E74
Wat een brol apparaat, maar zo'n goede games..
Schandalig gewoon, iedereen die ik ken en dagelijks gebruikt is al minstens 1x kapot gegaan.

vt 16-01-2009

Apparaat overkocht van 1e eigenaar die hem na 3 maanden zo'n beetje beu was. Nu overleden aan ring of death. Geen probleem leek het want er zit 2 jaar garantie op en die zat er ppas voor de helft op. Microsoft gebeld: vette pech garantie geldt alleen voor 1e eigenaar!!
Maar kon toch voor 75 eu worden gerepareerd (excl porto uiteraard) maar daar kregen we dan geen garantie op want ja die geldt alleen voor de 1e eigenaar. Besloten maar niet te doen aangezien de vele negatieve reacties op Internet over deze 'reparaties' door Microsoft. Ook de uitzending van Kassa van verleden week onderbouwde dit besluit nog eens. Voor mij geen Xbox360 (= Microsoft) meer. Kwaliteit van het geleverde product is me te bar.

HendrikB 26-11-2008

Dit is nu m'n tweede Xbox360 in iets meer dan 3 jaar. De oude was overleden (of stervende) aan de beruchte Red Ring Of Death. Nu met de nieuwe cashback acties en twee gratis spellen bij een nieuwe xbox prima te doen.
Kabels en harddisk had ik al, dus daarvoor hoef je de duurdere versie niet te kopen (binnenkort ongetwijfeld grotere harde schijven in de aanbieding). Arcade heeft ook al HDMI aansluiting, dus je koopt echt geen slechtere XBOX dan de Elite bijvoorbeeld (minder accessoires)

Hij is in ieder geval een stuk stiller dan de oude versie, en lachen met de Lips die erbij kwam met twee microfoons (ik zal niet aan Idols meedoen iig!)

Goed ter vervanging, of voor mensen die niet perse xbox live en demos e.d. willen hebben (nog niet)

eddie20000 25-10-2008

De Xbox 360 arcade is een mooie xbox en het is handig dat je op eigen tempo kan uitbreiden.
En ik hoor veel klachten over de ventilator dat hij veel lawaai maakt, maar ik heb hier totaal geen last van.
Ik heb hem sinds 4 dagen in bezit. Maar hij is ook van 6 augustus 2008.
Dus waarschijnlijk voorzien van het nieuwe 65nm chip en cpu.
We zullen zien hoe lang hij mee gaat, tot nu toe prima tevreden geen vastgelopen games tegen gekomen en of te warme console.

Bandit 16-03-2008

Eigenlijk waren we aan het sparen voor een Wii, omdat dat de goedkoopste was, maar sinds 14 maart is daar dus verandering in gekomen, met de nieuwe adviesprijs voor de Xbox Arcade; Dat is dus 50 euro minder dan de Wii en opeens hoefden wij niet meer verder te sparen! Xbox here we come! In het weekend hebben we de Xbox 360 Arcade uitgeprobeerd en ik mag wel stellen dat voor de prijs, dit op dit moment de meest aantrekkelijke console is.

De leveringsomvang is gewoon compleet te noemen;
De console zelf, de aparte voeding, (!) een draadloze controller met bijgeleverde alkaline batterijen, een 256MB memorystick en natuurlijk de 5 arcade games op 1 schijf; En dan natuurlijk nog meerdere boekwerken met allerhande instructies, handleidingen, garantie voorwaarden etc. Dit alles is netjes en degelijk verpakt en het gewicht van de doos vond ik behoorlijk zwaar.

Van de verkoper kreeg ik er een extra faceplate (frontje) en een multimedia afstandsbediening gratis bij, maar dat zit er normaal dus niet bij.

Eenmaal aangesloten moesten er een aantal dingen ingesteld worden, waaronder het aanmelden bij Xbox-Live wat niet geheel vlekkeloos verliep; Ik kan wat fout hebben gedaan, maar voor het activeren van de Xbox-Live account, MOEST ik een staat in de USA aangeven met de bijbehorende woonplaats en postcode; Hierop heb ik google er maar bij aangeslingerd en een bestaande postcode van één of ander bedrijf in de USA ingevoerd; Hierna verliep de registratie vlekkeloos.

De draadloze controller werkt gewoon perfect; De Xbox 360 staat beneden in de woonkamer, en boven in mijn slaapkamer kon ik nog gewoon gamen en muziek streamen vanaf mijn PC met deze draadloze controller; De optionele multimedia afstandbediening werkt op infrarood en werkt dus ook alleen maar als je hem op de console richt. Zoals met de meeste draadloze controllers, geeft deze dus geen vibraties; Dat vond ik zelf wel een minpuntje, samen met de toch wel lompe externe voeding voor de console.

Wij hebben Sonic the Hedgehog erbij gekocht en dat gaat als een trein; Alles loopt heel erg soepel en het ziet er allemaal nét weer even fantastischer uit dan de 'oude' Xbox die we al hadden; Verder hebben we nog weinig vergelijkingsmateriaal dus, maar van wat ik heb gezien is deze Xbox 360 gewoon helemaal 'next-gen', met alles erop en eraan.

De 256MB memorystick voldoet; Deze bied dusdanig veel ruimte dat je zelfs een aantal arcade games/demo's er op kan zetten, samen met je savegames; Vrijwel direct werd ons wel duidelijk dat een harddisk écht een must is voor deze console, al helemaal omdat wij op dit moment dus niet onze oude Xbox games kunnen spelen omdat er dus geen harddisk bij zit om de benodigde software op te slaan; Dat kan alleen maar met een harddisk en dus niet met de memory sticks.

Wel kan je dus externe opslagmedia gebruiken, zoals een externe harddisk en/of een USB stick/MP3/MP4 speler; Maar deze kunnen dus niet gebruikt worden voor waar de orginele Xbox 360 harddisk voor bedoeld is.

Al met al een compleet geheel waar je direct mee aan de slag kan, en dat voor nog geen tweehonderd euro.

Wij zijn er helemaal blij mee!